Wednesday, April 6, 2011

Mijn appartement

Het gebouw heeft 24 uur per dag beveiliging: er is een bewaker die het hek pas open doet als hij je kent. Als de bewaker je niet kent (bijvoorbeeld bij visite), moet degene die visite ontvangt naar beneden lopen om de visite op te halen.
Hierbij een video van mijn appartement. Het laat de woonkamer zien, de keuken, de bijkeuken, mijn slaapkamer en de badkamer. Het lijkt best groot, maar ik woon hier met 5 andere mensen (2 Franse studenten, die zitten bij mij in de klas, 1 meisje uit Manchester, 1 Braziliaanse man, en 1 Japanse vrouw). Er zijn dus nog 5 andere slaapkamers en er is nog een tweede badkamer. Deze zijn niet in de video te zien, maar de video geeft wel een goed beeld van mijn appartement hier. Elke donderdag wordt het appartement trouwens schoongemaakt door een schoonmaakster van het verhuurbedrijf.

En nog een foto van mijn kamer:

No comments:

Post a Comment